Bir Kore Dizisi Önerisi; Age of Youth

Ocak 09, 2018
Age of Youth uzun zamandır yazmak istediğim Kore dizilerinden. Peki neden? Çünkü bir Kore dizisi için fazla gerçek, fazlaca her şeyden.

Bilmeyenleriniz için Kore dizileri, o mükemmel, sade, saf aşkların olduğu hatta bir dönem öpüşme gibi sahnelerin bile çekilmediği türden diziler. Yani bir sadelik bir romantizm ve Kore'ye özgü bir yapısı var buradaki dizilerin. Son zamanlarda fantastik türlere kaysa da hala benzer çerçevelerden çıkmıyorlar. Arada da işte bu bahsettiğim türden gerçek hayatın içinden diziler çıkarıyorlar sağ olsunlar. 


Age of Youth 
Age of Youth' un birinci sezonu bu beş kızın aynı evde yaşamaya başlamasıyla başlıyor. Normalinde dört kişilerken soldan ikinci sırada göreceğiniz Yoo Eun Jae'nin eve taşınmasıyla hikaye başlıyor.

Eun Jae içerde hissettiklerini çok fazla dışa vuramayan biraz içine kapanık ve sessizce bir kız. Ancak birlikte yaşamaya başladığı Kang Yi Na, Yoon Jin Myung, Jung Ye Eun ve Song Ji Won pek de öyle kızlar değiller. Hepsi birbirinden farklı karakterlere sahipken aynı evde yaşamaya çalışmalarını izlemek bence oldukça eğlenceliydi. 

Bu resimde biraz kızlar özetlenmiş sanırsam!
Ki Kang Yi Na ve Song Ji Won şahsına münhasır kişilikler olarak yaratılmışlar. 
Song Ji Won bu dizideki en yerinde duramayan, en deli kadın olabilir. Tabi delilik ve çirkeflik konusunda Kang Yi Na ile yarışacaklarını söylemem gerek. 
Yoon Jin Myung ise dizideki en oturaklı kişilerden biri. Kendi parasını kazanmaya çalışıp aynı zamanda okulunu bitirmeye çalışan, yaşça kızlardan biraz daha büyük biri Jin Myung
Jung Ye Eun ise klasik kore dizilerinde karşılaşabileceğimiz harika bir ilişkiye ve aileye sahip, el üzerinde tutulmuş, biraz da lafını esirgemeyen biri. Ye Eun'u hatırlayınca aklıma hep pembe etekler, sevgilisiyle çıktığı randevular geliyor. Birde sormadan yediği Eun Jae'nin reçeli. 


İşte bu çok farklı karakterler bir evde toplaşmışlar ve klasik kore öğrenci hayatında hayatta tutunmaya çalışıyorlar. Hepsi yaşamak için farklı yollar seçmiş olsalar da o yolları izlemek ve nasıl arkadaşlık kurabileceklerini beklemek diziyi eğlenceli ve gerçekçi kılıyor.
Hatta dizide en sevdiğim bölümler hep Kang Yi Na'ya ait, zaten hangi dizide oynamaya başlasa hemen izliyorum ^^
Age of Youth
ilk sezon karakterleri

2017 yılında Age of Youth 2 adıyla ikinci sezonu da çıktı. Karakterlerde ufak tefek değişimler göreceksiniz. Ama bana sorarsanız ben ilk sezonun kızlarını daha çok seviyorum. İkinci sezonda daha çok kadın-erkek ilişkilerini sevdim diyebilirim. İkinci sezon biraz oraya yönelmişti.

Mim; 2017'ye Bir Dönelim yazımda son zamanlarda yani 2017'nin sonlarından beri güncel kore dizilerini takip etmediğimden bahsetmiştim. Güncellerden ilgimi çeken olmadı diye başlamıyorum hiçbirine. Bu ara devam edenler bitsin yeni güzel şeyler gelecek inanıyorum.

Onun dışında Age of Youth bu 2017 boyunca izlediğim en güzel dizilerden biriydi, buna inanıyorum açıkçası. Dostluklar çok güzel işlenmişti. Eğer kore dizilerini seviyor ve bu diziyi izlemediyseniz ÖNERİYORUUM!

Blog yazım ve dizi ile ilgili yorumlarınızı benimle paylaşmayı unutmayın. Yorumlarda bana izlemediğimi düşündüğünüz ya da şu an izlediğiniz bir dizi varsa paylaşabilirsiniz! 

Görüşmek üzere,
-d


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.