Mim: 2017'ye Bir Dönelim;

Ocak 06, 2018
Merhaba,
Bugün beni yazısına mimleyen Periodic Library'den aldığım meşaleyi devam ettiriyor ve bugünkü yazımda sizlerle 2017 yılına ufak bir flashback yapıyoruz! Bakalım neler olmuş.


  • Blog tutmaya devam etmem.    

İlk yazımı 2016 Ağustos'ta yazmış olmama rağmen uzunca bir süre buralarda yoktum. İki kişi başladığımız bu blog işini tek ben yürütmeye devam edince bir süre yazmak istemedim hatta 2017 yılı boyunca da bunu çokça gördük. Uzunca bir süre etraftan kayboldum, yazılarımın süresi aksadı, konular kaydı vs vs. Şimdi, hepsini geride bıraktık ve yolumuza devam ediyoruz. 2018'de daha çok yazı yazabilmek dileğiyle sevgili dostum.


  • İzlediğim Kore Dizileri
Bu yıl izlediklerimden- While You're Sleeping

2017 yılı boyunca ilk Kore Dizilerini izlemeye başladığım zaman kadar dizi izledim yanılmıyorsam. Hepsinin sırasıyla yazısını yazacağım ama yanılmıyorsam 30'u aşkındır. Günceldi çoğu, hiç beklemediğim, o kadar da popüler olmayan dizilerden öyle güzel anılar edindim ki aynısını size de tavsiye ediyorum. Hep güncel ve en sık izlenen diziler en iyidir algısını 2018'de yıkalım! 👊
(Bu arada ben bir iki yabancı dizi haricinde yabancı dizi izlemediğim bir yıldı 2017 ancak 2018 ile güncel Kore Dizilerinde aradığımı bulamayınca yabancı dizilere bir dönüş yaptım!)



  • İzlediğim Animeler
Birazcık anime izleyen herkeş izledi bunu biliyorum-Koe no Katachi

Hohohoh! Myanimelist'deki listemden güncel olarak takip edebilirsiniz bunlar açıkçası ama bahsetmek gerekirse BU YIL ANİME YILI OLDU BEEH.
Ne güzel animeler çıktı, grafikler, çizimler, kurgular muazzam! Üstüne 2018'de geleceği duyurulan enfes animeler geliyor. Neyse sizi şuraya alayım siz izlediklerimi bir inceleyin. stairway2tardis
Buraya eklemeyi unuttuklarım vs. olabiliyor, eğer izlemeyi düşündükleriniz varsa bana yorumlarda yazabilirsiniz belki izlemişimdir ya da izleyeceğimdir konuşuruz güzel olur 😋


  • Kişisel Gelişim ve Özel Hayat Gelişmeleri

Aslında bu kısım yazsam mı yazmasam mı bilemediğim bir şeydi ama yazmamaktan daha iyidir diye düşündüm ve yazıyorum.
Bu yıl benim Şubattan itibaren kendimde eksikleri gördüğüm, düzeltmeye çalıştığım ve gerçekten de olumlu anlamda kendimde iyileşme gördüğüm bir dönemdi, 2017. Gerek psikolojik, gerek okul hayatı, gerekse ilişkilerimde neyi isteyip istemediğime karar verdim. Asıl yapmamız gereken de bu zaten. Sonrasında benden daha bilgili, psikolog ve bir koça danıştım. Aslında onlar beni buldu demek daha doğru olur.

Bir yol çizmek çok önemliymiş, ne istediğin neyi istemediğine karar vermek, hayatının nasıl devam etmesini çizmekse çok zormuş. Kendi yağımızda kavrulmaya çalışırken ise bunların hiçbiri olmuyormuş. Çünkü isteyenin bir, vermeyenin iki yüzü karaymış.

Biz bir şeyler için çabalamadıkça asla olmayacak işler vardır. Benimki de bunlardan biriydi işte. En başta aile ilişkilerini düzenlemek gerekiyormuş ama sonra diğerleri çorap söküğü gibi geliyor bence. Biz yardım istedikçe mutlaka yardım edebilecek birileri çıkıyor. Sonra bakıyoruz asla gelebilirim demediğimiz yerlere gelmişiz. Fırsatları kullanmayı öğrenmişiz.


Bazı şeyler iyiki var.


Buraya kadar okuduysanız eğer, teşekkür ederim. Sizlerde isterseniz kendi bloglarınızda bu mimi devam ettirebilir ve bu yazıda bahsettiğim şeylerden bir veya birkaçıyla ilgili daha fazla şey okumak isterseniz benimle yorumlarda paylaşabilirsiniz. Çok sevinirim.
Görüşmek üzere!

-d


Hiç yorum yok:

Blogger tarafından desteklenmektedir.